torsdag 12 november 2009

23:23

Klockan är sent och mitt huvud är tyngre än tyngast. Fast ändå inte. Med tanke på att jag går upp 06:30 varje morgon och går i skolan till 16:00 och sedan pluggar några timmar varje kväll, så borde jag vara tröttare. Men det är jag inte. Bajstankar. Huvudet går i 120 och tungan i max 10.

Skulle vart bättre om det var tvärtom eftersom det jag tränat på det muntliga inför redovisningen imorgon, och tungan behövs rätt bra i sammanhanget. Låter ju för illa när man hör sig själv. Hackigt kassettband på ett ungefär.

Imorgon är det fredagen den 13:e. Vet inte om man ska tro på det där med olycksdrabbad dag. Borde man det? Känns som det mestadels är en berg och dalbana i mitt liv just nu. Mycket på grund av en person. Weird weird. Japp, that's what it is. Weird. Nu kan jag stava till konstigt också. Fantastiskt. Weird.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar