torsdag 5 november 2009

golden fish

Lång dag avklarad, lång dag kvar. Men jag ska inte klaga, har ju indirekt haft höstlov framtills idag så det är rätt skönt att veta att det är helg redan imorgon. Tänk om skolveckorna kunde vara så här korta...

Om några minuter ska jag bege mig till Skavsta och inte är det för att flyga inte. Hur mycket jag än skulle vilja åka till exempelvis London för chill, ELLER varför inte Grekland för lite sol och bad. Nej, jag ska och kolla på vår första inomhusträning. Blir inget tränande för min del pga. att jag som sagt blivit förskyld - åter igen - och får då istället sitta på läktaren och plugga.
-
Vilket dock är oerhört nödvändigt då vi har oral presentation av vår bok imorgon, 28 spanska glosor imorgon, stor projektredovisning om feminismen nästa vecka, FE-läxa till nästa vecka och så vidare.... det tar aldrig slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar