tisdag 10 november 2009

Ett meddelande

.
"Du är värd någon som skickar gulliga mess, är jättegullig mot dina föräldrar och sitter och småpratar med dom medans du går iväg för att duscha, när du kommer tillbaka kan du knappt komma in i konversationen för att de tre sitter o babblar så mycket. När han står med sina killkompisar kommer han fram till dig, håller om dig och går tillbaka till dom med dig bredvid dig, han är stolt. När du sitter vid bänkarna i skolan med en massa kompisar går han fram, pussar din panna och när han går därifrån pekar han på dig , blinkar och säger "jag ringer dig sen". När han gör mål i sin sport skickar han en pussmun till dig uppe på läktaren så att du blir hög av lycka. Tjejklungan som gillar honom blänger på dig och ger dig bitchblickar hela resten av matchen. När matchen är slut sitter tjejklungan kvar, du och din kompis också. När han är nyduschad går han genom hela tjejklungan och fram till dig. Tjejklungan ger bitchblickar och går därifrån. Han vill bara ha dig. En sån är du värd."

Jag kan inget annat än le. Att hitta denna text i ett dokument under mottagna filer gör mig glad - att bli påmind av när jag såg denna text komma upp i msnrutan på skärmen för något år sedan. Fånigt vilka drömmar och tankar man har, men fina är dem. Jag menar, vem skulle inte vilja uppleva detta?

Texten fick jag, och är skriven, utav Emma Watson. Tack igen, fina du.
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar