torsdag 26 november 2009

Bortförklaring

En gammal bild jag hittade - kollage gjort för att försöka ge andra en hint av den vänskap vi har, vi som så fånigt kallar oss Tvillingar. Fina Karoline och lilla Jag
.
Eller jag vet inte om det ska klassas som bortförklaring, skulle mer kalla det förklaring. Jag menar, Teddie's förklaring till varför hon kom sent till lektionen var att hon inte fick in linserna - och det klassades, av hennes gymlärare, som en bortförklaring. Och, jag har ju faktiskt lite bättre anledning...eller?

Anledning till att jag inte uppdaterat gott folk.... Jag är knäckt som det självaste Vasa knäckebrödet! Så är det. Skolan tar död på mig och varenda timma efter schematidhar spenderats med att plugga inför förhör eller prov.

Imorgon är det fredag och då är nästsista stora provet. Eller nej, jag skoja. Inte alls. Men sista för veckan. Sedan åker jag på kvällen till Karoline i skogen och äter mig rund på tacos tillsammans med några brudar. Underbart. Dessvärre är resten av helgen sedan planerad för att plugga ifatt i matte och företagsekonomi. Men det ska göras på ett bra sätt - stugan med Farfar (läs: uppslagsverket).



Man orkar alltid mer än man trodde från första början


.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar