söndag 1 november 2009

YO

Vi kör på ett tredje bildlöst inlägg. Men det är så det blir när man dels inte sitter vid rätt dator, tar några kort eller lägger in dem man har. Och inte blir det något vidare roligt inlägg då jag bara skriver för att skriva av mig lite.

Hemma igen i Nypan efter en lååång dag i Stockholm. Dagen som började redan 06.15 för min del och som inom rätt kort sedan ska avslutas. Jobbandet på SATS/SAFE gick bra och jag träffade några kändisar (höhö..). Ballt som bara den. Fick förutom garderobsansvarig och cateringansvarig även springa runt och ta lite kort på de olika klasserna och föreläsningarna, som jag ska försöka sno åt mig några utav dem från killen jag tog dem åt. Får se hur det går med den saken.

Annars har kvällen varit skön och Mallan och jag gled igenom staden i mjukisbrax samtidigt som vi stötte på en hel del löst folk. Haha.... Men kul var det. Vilka lirare alltså.

Sovtime var det, imorgon är det förmiddagsfika med min sanne vän Hampus. Chokladboll och cola som planerats sedan sin tid tillbaka. Trevlit trevlit. Godnatt.

Och som sagt, detta var ett feeeetonödigt inlägg. Bacon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar